چگونه می توان ادم را در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی مدیریت کرد

یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

چگونه می توان ادم را در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی مدیریت کرد

ادم یکی از علائم شایع در بیماری کلیوی است که همچنین تورم نامیده می شود. اکثر بیماران آن را به طور اساسی مدیریت نمی کنند و همیشه دارای عود می باشند. چگونه به مدیریت ادم در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی رادیکال؟

ادم در مرحله 3 نارسایی مزمن کلی چگونه است؟

ادم به این معنی است که احتباس مایعات و گسترش برخی بافت ها در بعضی قسمت های بدن مثل پلک، صورت، دست، پا، مچ پا و پاها. مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی نشان دهنده وضعیت کلیه در آسیب متوسط ​​کلیه است که بسیاری از نفرون ها آسیب می بینند تا به فیلتر شدن یا حذف مایع اضافی از بدن منجر شوند و موجب حفظ مایعات در بدن شوند.

به طور کلی، ادم یکی از نشانه های جدی است و اگر شما آنها را فشار دهید، ممکن است دردناک باشد. بدون درمان موثر، دوباره و دوباره عود خواهیم کرد.

چگونه به مدیریت ادم در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی رادیکال؟

پروتئینوری نیز ناشی از آسیب کلیه است که همچنین یکی از علل ادم است. بنابراین، اگر شما می خواهید ادم را به طور کلی مدیریت کنید، درمان اصلی باید بر روی تعمیر آسیب کلیه برای کنترل نشت پروتئین و فیلتر مایع اضافی تمرکز کند. فقط به این ترتیب می توانید ادم را بدون هیچ عارضه ای کنترل کنید.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به شدت به شما توصیه می شود. این یک نوآوری بزرگ TCM است که هدف آن حذف مایع اضافی و سایر ضایعات بدن از طریق گسترش رگهای خونی به منظور بهبود گردش خون و بهبود آسیب کلیه است. از آنجایی که از بیرون بدون درد استفاده می شود و بر مبنای TCM ایجاد می شود، بیماران خارجی از بیش از 148 کشور محبوبیت زیادی به دست آورده اند.

ایمونوتراپی همچنین می تواند با استفاده از اسموتراپی به منظور افزایش کارایی درمان، ترکیب شود. علاوه بر این، زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب نیز می تواند در کوتاه مدت به کنترل ادم کمک کند، اما آنها قادر به ترمیم ضایعات کلیه از مبدا نیستند.

اگر با ادم ریه ای در بیماری کلیوی مواجه شدید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان های موثر بالا دریافت کنید، لطفا یک پیام را در فرم زیر ارسال کنید یا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/symptoms-complications-others/5947.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان ادم را در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیوی مدیریت کرد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.